12.11.2024
Dneska mi padl do oka článek Po půl století vypátrali, kdo dal bombu do letounu zříceného na Děčínsku - iDNES.cz a to z toho důvodu, že je v něm popsán způsob práce teroristických organizací alias tajných služeb. V dnešní době snad už každý studen KOB ví, že tajné služby, ne ty, které my vidíme, ale ty za oponou, jsou strukturním řídícím nástrojem Globálního prediktoru.
Ale nejprve k samotnému atentátu. Před 49 lety spadlo u Srbské Kamenice letadlo, přežil jen jediný člověk - Děčínský deník. Atentát se uskutečnil 26.1.1972 (2+6+1+2=11) a pád tehdy přežila 22 letá letuška. Nehodu letounu podle oficiálních výsledků vyšetřování způsobila nálož nastražená v jednom z kufrů. Pachatele útoku se ale dosud vypátrat nepodařilo, ačkoli se k němu krátce po činu přihlásili ustašovci, chorvatští odpůrci Titova komunistického režimu.
Švédští reportéři nyní podle České televize našli v chorvatských archivech dokumenty, podle kterých jugoslávští zpravodajci hned v roce 1972 došli k závěru, že bombu dal do letadla člen nacionalistického Chorvatského revolučního bratrstva Senić.
Z letadla na trase ze Stockholmu do Bělehradu vystoupil Senić při mezipřistání v Kodani. Po dvou měsících od pádu letounu byl nalezen zavražděný v Německu, zjistila švédská televize. Tři z jeho kompliců ještě žijí. TV4 uvedla, že kvůli atentátu nebyl nikdo obviněn z trestného činu.
A právě na zavraždění toho trouby, aby nemohl mluvit, který se nechal přemluvit, a asi i uplatit, chci poukázat. Tajné služby si vždy najdou nějakého troubu, nejlépe se sníženým IQ, kterého po činu umlčí. Když ne hned, jako v Praze, tak o pár týdnů později, jako tomu bylo s tím ustašovcem. Ustašovci byli (a jsou) obyčejní vrazi, kteří byli jako organizace zřízeni bílým křídlem Globálního prediktoru, aby na Balkánském poloostrově, zejména v Jugoslávii, prosazovali jeho zájmy.
Pro ty, kteří stále nemohou pochopit, co se to vlastně děje, doporučuji níže uvedený odkaz na rozbor zdánlivě nezajímavého, nenápadného článku. Doporučuji k přečtení.
Nikoli proto, že jsem autorem tohoto rozboru, ale proto, že umožňuje lidem lépe pochopit, co v praxi znamená příprava na 7. etapu PFŘ (Plná Funkce Řízení).
Ty časté, čím dál častější, požáry nejsou ničím jiným nežli součást realizace této 7. etapy PFŘ.
Inu, komu není rady, tomu není pomoci.
https://www.konceptualcz.cz/post/rozbor-clanku-na-tramvajove-zastavce-pankrac-diky-zavrenemu-metru-vladne-nedorozumeni
Rozbor článku: Na tramvajové zastávce Pankrác díky zavřenému metru vládne nedorozumění
Velký požár v Brandýse nad Labem, vzplála hala - Novinky
Co se jedné skupině populace, zpravidla větší, může jevit jako chyba řízení, může být pro jinou skupinu, zpravidla menší, cílem řízení.
Zde v diskusi se lidé všimli, že poslední dobou hoří nějak moc:
Milos Hak
Před 5 hodinami
Příjde mi to jako nějaká sabotáž, je to divný to už je několikátý autoservis. Na Liberecku 3 servisy
Odpovědět
10
Ivan Dvořák
Před 3 hodinami
Těch požárů máme v poslední době nějak moc.
Odpovědět
14
Irena Vaněčková
Před 2 hodinami
Ivan Dvořák
Tak mě napadá, jestli ten neumětel, který chtěl v Praze zapalovat autobusy, neměl s sebou "bratříčka". Neumětela předhodili jako návnadu a "bratříček" teď plní zadání. Fakt je toho nějak moc.
Odpovědět
5
Tibor Gič
Před 5 hodinami
Od nového roku není u nás prakticky dne, kdy nehoří.
Odpovědět
15
Jaroslava Šimonková
Před 5 hodinami
To už není možné s těmi požáry.
Odpovědět
7
Jarmila Kratochvílová
Před 24 minutami
Jaroslava Šimonková
Jak čteme, vidíme, je jich opravdu na dnešní dobu hodně, kde je jejich příčina ? Ještě, že máme vycvičený, svědomitý hasičský sbor, Patř jim obrovské poděkování
Odpovědět
1